Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
21 september 2023

Geweldig,Friendelijk.

Mijn ervaring is geveldig,Tamara is een vakvrouw. Ik aanbevelen wel bij deze tandartsprijktijk.

20 september 2023

Zqe zijn vriendelijke mensen die met zorg naar d e mensen kijken

Ik werd op tijd en vriendelijk geholpen

18 september 2023

super

prothese was stuk zat een scherp stukje aan, kon na bellen iets later geholpen worden.

18 september 2023

Prima behandeling, vakkundige tandheelkundigen.

Prima behandeling

16 september 2023

Nemen de tijd, verrichten grondig werk.

Prettig en rustig

15 september 2023

Woerden steeds TOP geholpen.

Goed advies en en zeer goed geholpen

13 september 2023

Goede vakkundige mensen

Wordt goed geholpen, ze stellen je op je gemak. Goede communicatie en mooie ruime en schone prakt...

Lees meer
13 september 2023

Redelijk positief

Gemakkelijk om een afspraak in te plannen. Vriendelijke mensen, maar tijdens de behandeling mag e...

Lees meer
13 september 2023

Staan voor de patiënt klaar

Ik bel in de ochtend i.v.m. erge pijn in kies. Kan die middag gelijk langskomen. Goed bereikbaar ...

Lees meer
12 september 2023

Prima

Tijdens de behandeling werd mij steeds uitgelegd wat de tandarts ging doen en aan t doen was. Dat...

Lees meer
11 september 2023

Goede tandarts

Zeer vriendelijk personeel, altijd bereid te helpen. Altijd goed werk geleverd door de tandarts.

10 september 2023

Goed

Ervaren mensen.

10 september 2023

Goed

Prima en altijd op tijd

10 september 2023

Een goede ervaring met de tandarts en leuke ervaring met mondhygienist.

Goede gevoel, professioneel en duidelijke ervaring..

10 september 2023

Mijn ervaring was goed.

Het was duidelijk wat er aan de hand is. Oja en de naam van mijn tandarts ben ik vergeten...

8 september 2023

Heel vriendelijk.

Goede omgang met de patiënten

8 september 2023

Werd goed behandeld

Kreeg een hele goede uitleg Ze namen de tijd voor mij En ik heb 2 optie gekregen

7 september 2023

Prettig

Deskundige, betrokken tandarts die duidelijk weet wie ik ben en wat mijn voorgeschiedenis is. Rus...

Lees meer
6 september 2023

fijne ervaring

Tot nu toe alleen maar fijne ervaringen gehad bij de tandarts. De tandarts is zeer vriendelijk ge...

Lees meer
6 september 2023

.

.

6 september 2023

Super

Ik was erg bang, maar ze zijn heel vriendelijk

6 september 2023

uitstekend

perfect geholpen

6 september 2023

Deskundig

Bezoek aan de tandarts en mondhygiëniste stel ik graag uit. Nog steeds bang. Bij deze praktijk w...

Lees meer
5 september 2023

Prima

Vriendelijke, aardige tandartsen, assistentes etc

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandartsenpraktijk Camminghaburen
Havingastate 9E-11
8925 AZ
Leeuwarden
Vr
8:30 - 12:30
13:00 - 17:00