Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Geweldig,Friendelijk.
Mijn ervaring is geveldig,Tamara is een vakvrouw. Ik aanbevelen wel bij deze tandartsprijktijk.

Zqe zijn vriendelijke mensen die met zorg naar d e mensen kijken
Ik werd op tijd en vriendelijk geholpen

super
prothese was stuk zat een scherp stukje aan, kon na bellen iets later geholpen worden.

Prima behandeling, vakkundige tandheelkundigen.
Prima behandeling

Nemen de tijd, verrichten grondig werk.
Prettig en rustig

Woerden steeds TOP geholpen.
Goed advies en en zeer goed geholpen

Goede vakkundige mensen
Wordt goed geholpen, ze stellen je op je gemak. Goede communicatie en mooie ruime en schone prakt...
Lees meer
Redelijk positief
Gemakkelijk om een afspraak in te plannen. Vriendelijke mensen, maar tijdens de behandeling mag e...
Lees meer
Staan voor de patiënt klaar
Ik bel in de ochtend i.v.m. erge pijn in kies. Kan die middag gelijk langskomen. Goed bereikbaar ...
Lees meer
Prima
Tijdens de behandeling werd mij steeds uitgelegd wat de tandarts ging doen en aan t doen was. Dat...
Lees meer
Goede tandarts
Zeer vriendelijk personeel, altijd bereid te helpen. Altijd goed werk geleverd door de tandarts.

Goed
Ervaren mensen.

Goed
Prima en altijd op tijd

Een goede ervaring met de tandarts en leuke ervaring met mondhygienist.
Goede gevoel, professioneel en duidelijke ervaring..

Mijn ervaring was goed.
Het was duidelijk wat er aan de hand is. Oja en de naam van mijn tandarts ben ik vergeten...

Heel vriendelijk.
Goede omgang met de patiënten

Werd goed behandeld
Kreeg een hele goede uitleg Ze namen de tijd voor mij En ik heb 2 optie gekregen

Prettig
Deskundige, betrokken tandarts die duidelijk weet wie ik ben en wat mijn voorgeschiedenis is. Rus...
Lees meer
fijne ervaring
Tot nu toe alleen maar fijne ervaringen gehad bij de tandarts. De tandarts is zeer vriendelijk ge...
Lees meer
.
.

Super
Ik was erg bang, maar ze zijn heel vriendelijk

uitstekend
perfect geholpen

Deskundig
Bezoek aan de tandarts en mondhygiëniste stel ik graag uit. Nog steeds bang. Bij deze praktijk w...
Lees meer
Prima
Vriendelijke, aardige tandartsen, assistentes etc